Podreczniki dla CoolHogwartu

CoolHogwart Podreczniki

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

  • Index
  •  » Klasa 1
  •  » Dział III: Podstawy pojedynku czarodziejskiego.

#1 2010-06-07 16:34:56

Dan Kuso

Administrator

Zarejestrowany: 2010-06-04
Posty: 79
Punktów :   

Dział III: Podstawy pojedynku czarodziejskiego.

Co można stosować w pojedynkach?


Unik - dzięki niemu można uniknąć skutków zaklęć rozbrajających i innych, należy go wypowiedzieć po zaklęciu przeciwnika, jednakże Uniku nie można stosować po Accio Różdżka.

Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające, rzucając te zaklęcie wybijasz różdżkę przeciwnikowi. W tym momencie musisz krzyknąć Accio Różdżka szybciej niż twój przeciwnik podniesie różdżkę (na podniesienie różdżki są 2 sekundy) lub użyć zaklęcia Protego ewentualnie Uniku.

Accio Różdżka - zaklęcie przywołujące. Stosuje się je tylko w wypadku, gdy przeciwnik użył wcześniej zaklęcia Expelliarmus.

Drętwota - przeciwnik drętwieje i traci zdolność ruchu. Jeżeli się nie obroni Unikiem lub Protego to przegrywa.

Locomotor Mortis - skleja nogi. Można się przed nim obronić rzucając Protego lub Unikiem.

Petrificus Totalus - zaklęcie Pełnego Porażenia Ciała, powoduje petryfikację czyli paraliż całego ciała (totalna petryfikacja). Tak jak przy Locomotor Mortis jedynym sposobem obrony jest Protego bądź Unik.

Rictusempra - zaklęcie wyzwalające z różdżki potężny snop żółtego światła, który godzi w przeciwnika z ogromna siłą. Należy obronić się Protego lub Unikiem.

Protego - zaklęcie tarczy, powoduje wytworzenie tarczy ochronnej, która odbija zaklęcia. Może posłużyć zamiast Uniku. W wypadku jego użycia przez przeciwnika należy się bronić Unikiem.

Incancerus - zaklęcie powodujące wytworzenie grubych lin, które zwiążą przeciwnika. Jedyny sposób obrony to Protego. Unik nie jest uznawany.

Tarantallegra - powoduje, że nogi zaczyną się poruszać w określonym rytmie. Aby się obronić używaj tylko Uniku.


___________________________________________________________

Czego nie można stosować w pojedynkach?


CRUCIO lub CRUCIATUS - zaklęcie zadające ból, zakazana klątwa Cruciatusa, która zadaje ból krzyżowy, nazwa tego zaklęcia wzięła się od łacińskiego czasownika "cruciare" co oznacza "torturować".

IMPERIO - zaklęcie dające czarodziejowi całkowitą kontrolę nad wybrana osobą.

AVADA KEDAVRA - zaklęcie uśmiercające, zakazana klątwa zabijająca (śmierć natychmiastowa), "wymaga potężnej mocy magicznej", za użycie tego zaklęcia grozi dożywocie w Azkabanie.

Oraz:
- Innych zaklęć czarnomagicznych
- Zaklęć, które nie zostały wymienione w dozwolonych

Offline

 
  • Index
  •  » Klasa 1
  •  » Dział III: Podstawy pojedynku czarodziejskiego.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nbip.pun.pl www.sonyericsson.pun.pl www.axspoleczni.pun.pl www.number5.pun.pl www.sport-video.pun.pl